Thesis draft
last edit on this page 10/4, new page here
last edit on this page 10/4, new page here
Er enhjørningen et uoppnåelig ideal? Hva skal min rolle som designer være? Hva skjer i krysningspunktet mellom kode og form? Hva er det som vekker nysgjerrighet og viljen til å forstå?
Utgangspunktet for prosjektbeskrivelsen.
Kanskje datamaskina er nøyaktig som boka, og vi må lete dypere for å forstå dens potensial. Dette er vanskeligere i datamaskina enn det er i boka, fordi datamaskinas innhold er nærmest ubegrensa - som gjør potensialet for distraksjon uendelig stort, og som krever mer av hjernen vår.
Julius Langhoff, processing stilleben, 2015
Dette er starten på min profesjonelle praksis som designer, på de premissene jeg har lagt grunnlaget for.
Ane Thon Knutsen, 2014(?)
Vibeke Hauge, MAGI 2013
Creating enchanting experiences through presence, design and emergent technology
Rosa Hernandez, MAGI 2013
Undervisning i webutvikling for BA1 + BA2 våren 2015; ressurser, lenker, tekstutdrag
Prosjektbeskrivelsen fra MA-søknaden i 2014.